Written by Iuliana Radu Monday, 11 March 2013 15:26
Written by Iuliana Radu Monday, 11 March 2013 08:53
Mă grăbeam
Mă grăbeam pe atunci.
Poate mi-era frig sau poate
teamă să nu te rătăcesc
în mulțime.
încercam să mă țin după tine
sau după corbul care zbura
din copac în copac gol
și amorțit,
mereu înaintea mea,
sadic.
Să nu cumva să-mi trag sufletul.
Mi-era teamă pe-atunci
și inima mi se
Written by Iuliana Radu Monday, 11 March 2013 08:46
Plecaţi într-o mică vacanţă, călătorind prin lume şi prin gând cu mai puţină grabă ca de obicei, încercăm să ascultăm cu inima şi cu gândul ceea ce, în mod curent, trăim pur şi simplu. În astfel de clipe, propria viaţă se vede altfel, aspecte ignorate ies la lumină uimind, iar altele, de care ne loveam ca de ziduri de netrecut, îşi găsesc rezolvarea. O detaşare nouă înlocuieşte temeri şi nelinişti vechi, drumul spre viitor părând a se trasa de la sine, cel puţin ca o schiţă a celui apropiat.
Răgazul este un bun sfătuitor, iar înţelepciunea nevăzută a vieţii îşi
Written by Iuliana Radu Sunday, 10 March 2013 14:37
Pentru că Te simt aici,
Izvorule a Toate,
mi-azvârl mantia de pe umerii
în care lovesc pietrele clipelor,
las ploile verii să mă spele
de păcatele spunerii în răsuciri violente,
să rămână doar cuvintele-balsam-peste-lucruri.
Ştiu de acum: nicio virgulă
nu desparte ceea ce a fost de ceea ce este,
doar semnele de întrebare
îşi vor căuta întotdeauna răspuns.
Contextul se desenează în piele cu acele sensului,
niciodată nu are să încapă în pagină marea frază,
se va revărsa în interior, până la ieşirea din sine.
În toată curgerea aceasta nu există întrerupere,
chiar firul de nisip mai păstrează cântecul izvorului.
În zadar te întrebi: Cine pleacă? Cine rămâne?
Lutul şi apa au fost dintotdeauna prieteni,
focul şi aerul vor scrie semnele ultimei veniri.
Şi pentru că Te simt aici, Izvorule a Toate,
scriu pe aceste pagini pieritoare
ceea ce nu va pieri
odată cu mine.
autor, George Paşa
Written by Iuliana Radu Sunday, 10 March 2013 14:17
Eşecul şcolar nu este o problemă nouă, de-a lungul timpului au fost realizate multiple cercetări pentru identificarea şi prevenirea eşecului şcolar. Odată cu trecerea timpului şi apariţia unor noi factori ce contribuie la acest fenomen negativ în rândul elevilor, schimbarea viziunii educativ – informative şi formative , egalitatea de şanse privind educaţia , suportul psihopedagogic oferit în şcoli , este necesară o implicare a tuturor factorilor ce contribuie la educaţia şcolară pentru stoparea şi eventual eradicarea acestui fenomen.
More Articles...
Page 30 of 277