Sunday, May 26, 2024
   
Text Size

Campanie socială de colectare de rechizite: Investeşte în şcoală!

Oameni printre noi

realCrucea Roşie Română şi Real Hypermarket au lansat, în această lună, campania de colectare de rechizite „Investeşte în şcoală!”. Scopul campaniei este acela de a convinge cât mai mulţi cumpărători să doneze rechizite şi cărţi pentru copiii nevoiaşi din întreaga ţară, pentru a le facilita accesul la şcoală.

Până la 1 octombrie 2012, toţi vizitatorii celor 24 de hypermerketuri Real din ţară au posibilitatea de a dona cărţi, rechizite şi orice alte echipamente pentru şcoală în cadrul campaniei „Investeşte în şcoală!”. La finalul campaniei, Crucea Roşie va colecta toate donaţiile şi le va distribui familiilor cu copii, care au venituri modeste.

Campania „Investeşte în şcoală!” se înscrie în seria acţiunilor „Academia de rechizite”, un proiect mai amplu, ajuns, anul acesta, la a treia ediţie, prin care Real Hypermarket donează aparatură tehnică (laptopuri şi retroproiectoare) şcolilor alese de cumpărători (detalii pe www.academiaderechizite.ro şi pe pagina de Facebook, Academia de rechizite).

„Din păcate, în România, lipsurile materiale reprezintă cel mai invocat motiv al abandonului şcolar. Imposibilitatea de a plăti rechizitele copiilor, hainele şi încălţămintea, dar şi lipsa hranei sunt factori care îi determină pe părinţi să renunţe la şcolarizarea copiilor lor. Toate proiectele Crucii Roşii vizează acordarea de sprijin pentru cei aflaţi în dificultate, iar educaţia copiilor noştri reprezintă o prioritate pentru binele şi viitorul nostru ca naţiune. Real Hypermarket oferă, prin implicarea sa, un exemplu de responsabilitate socială”, a declarat Mihaela Geoană, preşedintele Crucii Roşii Române.

„Susţinem educaţia prin aceste proiecte pentru că şcoala este cea care pune bazele unei societăţi performante. Cu toţii trebuie să conştientizăm importanţa unei noi generaţii bine pregătite. Mulţumim Crucea Roşie Română pentru că ni s-a alăturat în acest demers şi sperăm să fie ajutaţi cât mai mulţi copii prin această campanie”, a declarat Michel Lamoot, Director General Real Hypermarket.

Add comment


Security code
Refresh